tisdag 20 februari 2018

Dåligt

Aktiviteten har varit minst sagt dålig från min sida, då jag jobbar med bokföring är detta den absolut med köriga perioden i och med bokslut på nästan alla bolag jag jobbar för.

Jag och min sambo var även utomlands en vecka, denna resa var betald sedan ett tag tillbaka och påverkar inte siffrorna som jag skrivit tidigare.

Tänkte börja redovisa mina utdelningar, "lånar" Utdelningsseglarens koncept och kommer uppdatera varje månads utdelning och även ackumulerade utdelningar. Då jag bara hållit på med aktier i cirka ett år är det inga summor att tala om än så länge, har även kvar ett par förhoppningsbolag från min första tid för aktiehandel. Men vi kör!




Datum               Värdepapper                               Utdelning        Ackumulerat  

2018-01-04       Klövern Pref                                 40kr                    40kr


Det är allt hittills i år haha. Blir något bättre i mars/april iaf.


Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Hej

    hehe det var inte mycket :P en halv kebabpizza
    Själv fick jag ca 1000 kr.

    https://swedendivin.se/blogg/monthly-dividend-update-for-october-2018/

    Hälsningar Tandläkaren

    SvaraRadera